هنوز در سفرم

دلنوشته های یک برنامه نویس

هنوز در سفرم

دلنوشته های یک برنامه نویس

هنوز در سفرم

من می نویسم، پس هستم. که بودن من، به خاطر وجود این حس عزیز است!
من، اگر ننویسم، خواهم مرد!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
به پاس احترام به تمام واژگانی که از ذهن های خسته برون می تراود، کپی نکنید!

بایگانی

و بالاخره وقت سفر فرا رسید

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸ ب.ظ

با سلام و عرض ادب خدمت خوانندگان وبلاگ من...

تصمیم بر این شد که کل نوشته های اینجانب در اینجا نوشته شود...

از بلاگفا به خاطر همه لحظات زیبایی که برایم ساخت متشکرم...

  • احمد نهازی

نظرات  (۲)

به وبلاگ بنده هم سز بزنید
بلاگ خیلی بهتر از بلاگفا هستش...
ساده تر و کاربردی تر
پاسخ:
سلام
ممنون که به وبلاگم سر زدید.
بلاگفا برای من کوهیی از احساسه!
جدا شدن ازش سخته!
سلام
چرا اومدی اینجه به قول قمیا؟! (:
پاسخ:
سلام عزیز
امکانات بیشتر
عدم دغدغه برای ویرانی نوشته هام!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی